Çok sevdiğim ve güvendiğim insanlardan büyük darbeler yedim?

Ve artık kimseyle samimiyetim olsun istemiyorum. Kimseyi tanimak ve arkadaşlık kurmak istemiyorum. Sizce bu şekilde olmam normal mi? Sadece bir tane sevdiğim ve samimi olduğum bir arkadaşım var onunlada farklı ülkelerde yaşıyoruz.

Çok sevdiğim ve güvendiğim insanlardan büyük darbeler yedim?
Cevapla