Bana zarar veren insanları hayatımdan çıkardım ama?

Yani arkadaşım baya azaldı. İyi anlaştıklarımla ayda yılda bi görüşürüm. Depresyona girmiş gibi hissediyorum. Niye böyle oldu?

Bana zarar veren insanları hayatımdan çıkardım ama?
Cevapla