Eskiden yakın olduğum insanlarla artık vakit geçirmek istemiyorum, sizce saçma mı?

Psikoloji ile mi alakalı bilmem ama 7 yıllık yakın arkadaşım olsun başka yakın arkadaşım olsun bu insanlara vakit ayıramıyorum eskisi gibi yakın olamıyorum ama problem vakit ayırmayı istememem çünkü arkadaşım artık çok agresif biri ve onunla vakit geçirmeye çalışmak beni çok yoruyor. Ama her zaman benim yanımda olacağını biliyorum. Hislerim küstahlık mı bilmem ama birisine zorla bu hisleri besleyemem diye düşünüyorum. Bugün benimle bunu konuştu ve ben sessiz kaldım çünkü evet haklı onunla konuşmak istemiyorum ama onu seviyorum ve önemli birisi benim için hissettiklerim normal mi onu bile bilmiyorum ama sizce saçma mı

Eskiden yakın olduğum insanlarla artık vakit geçirmek istemiyorum, sizce saçma mı?
Cevapla