Gerçekten batmış hissediyorum lütfen bunları yaşadıysanız yardım edin kendime zarar vermek istemiyorum?

bence gerçekten güzel bir kadınım ve böyle düşünen çok insan var bunu biliyorum fakat en küçük bir olumsuzlukta kendimi 0ldur3sim geliyor lütfen yardım edin bir arkadaş grubum var hepimiz kadınız ve aralarında en çok iltifat alan benim fakat dışarı çıktığımızda instasi alınan onlar oluyor erkekler tarafından. kadınlardan en çok iltifat alan benim fakat yinede mükemmel olmak herkes tarafından en beğenilen olmak istiyorum biliyorum kötü bir şey ama nasıl kurtulacağımı bilmiyorum ayrıca erkek olaylarını da sevmiyorum pek genelde terslerim yürüyenleri belki bu yüzdendir ama benim ilgi duyduklarım genelde beni tersliyor ve ben asla dayanamıyorum. kendime bir çok kez zarar verdim ailem de biliyordu fakat dayanamıyorum uzun zaman önce 1nt1h4r4 da kalkıştım ama maalesef başarılı olamadım. Mesela bugün bir fotoğraf paylaştım ve biri ''allah yüzünden alıp vücuduna vermiş Çok kötüsün'' yazdı ve ağlamaktan gözlerim şişti eskiden olsa umursamazdım fakat şu an umursamama gibi bi lüksüm yok sanırım kimseye kırıldığımı belli etmem dışarıdan soğuk kalpsiz görünürüm ama aslında gerçekten iyi ve nazik biriyimdir insanlar neden bu kadar kaba? tek derdim bunlar değil ama anlatmak gerçekten saçma olurdu. bana da ilgi duyanlar var biliyorum ama bu benim için asla yeterli olmuyor 100 insan güzelsin dese 1 insan çirkinsin dese 10 yıl kafama takıyorum. hiç bir zaman doğru düzgün sevildiğimi hissedemedim aslında özgüvenli kendini seven ve parlayan biriyimdir yani arkadaşlarım öyle tanır bu yüzden bu halimi kimseye belli etmiyorum edemiyorum ve onların bu kadar kaba olmasına rağmen benden daha çok sevilmeleri adil değil. sen de kaba ol diyebilirsiniz sende 10 kişiyi aynı anda yürüt sevilirsin diyebilirsiniz ama ben bunları çok önceden yaşadım ve dersimi aldım. artık daha saygılı ve insanlarla oynamayan biriyim olgunlaştım diyebilirim belki de beni sadece benim gibi olgunlaşmış insanlar sevecektir kim bilir. Lütfen bana yardım edin kendime bir daha zarar vermek istemiyorum bu düşünceler kafamdan çıkmıyor. Buraya kadar okuyup yardımcı olmayı düşündüyseniz bile teşekkürler.

Gerçekten batmış hissediyorum lütfen bunları yaşadıysanız yardım edin kendime zarar vermek istemiyorum?
Cevapla