Duygusal olarak çok kötüyüm ama bunu belli etmemeye çalışıyorum, siz hiç yaşadınız mı?

Duygularımı belli etmemeye çalışıyorum ama çok kötüyüm. İş ortamındayım bunu bilirlerse üstüme çok gelirler diye belli ettirmiyorum. Bu durumu yaşadınız mı daha önce
Duygusal olarak çok kötüyüm ama bunu belli etmemeye çalışıyorum, siz hiç yaşadınız mı?
Cevapla