İş yerinde biriyle kavga ettik, çünkü sabrımın son demlerine getirdi?

Öyle ciddi bir şey değildi ama müdür yardımcısı tek tek dinledi bide kızın arkadaşları da giriyorlar araya ben teke tek.
Sonra ben o moral bozukluğu ile istifa etme kararı aldım çünkü huzursuzluk olduğu yerde çalışmakta zor bide şefte onun arkadaşı kadin bana neler dedi yani yalnızsın hep işte.
Bugün gidip konuşacağım ve bundan sonra ne yaparım bilmiyorum, çok duygusal biriyim olmasam belki hayat daha kolay olurdu.
Sizce bundan sonra nasıl bir yol izlenir?
İş yerinde biriyle kavga ettik, çünkü sabrımın son demlerine getirdi?
Cevapla