Öyle ciddi bir şey değildi ama müdür yardımcısı tek tek dinledi bide kızın arkadaşları da giriyorlar araya ben teke tek.
Sonra ben o moral bozukluğu ile istifa etme kararı aldım çünkü huzursuzluk olduğu yerde çalışmakta zor bide şefte onun arkadaşı kadin bana neler dedi yani yalnızsın hep işte.
Bugün gidip konuşacağım ve bundan sonra ne yaparım bilmiyorum, çok duygusal biriyim olmasam belki hayat daha kolay olurdu.
Sizce bundan sonra nasıl bir yol izlenir?
Sonra ben o moral bozukluğu ile istifa etme kararı aldım çünkü huzursuzluk olduğu yerde çalışmakta zor bide şefte onun arkadaşı kadin bana neler dedi yani yalnızsın hep işte.
Bugün gidip konuşacağım ve bundan sonra ne yaparım bilmiyorum, çok duygusal biriyim olmasam belki hayat daha kolay olurdu.
Sizce bundan sonra nasıl bir yol izlenir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer