İş yerinde sürekli dalga geçen iş arkadaşına sonunda ağzının payını vermekle iyi mi yaptım?

Ben altı ay önce bir markette ise başladım reyonda çalışıyorum.. Bir iki iş arkadaş var ben 8-10 yaş büyük. Kendileri eşlerinden ayrı , ben evliyim. Bütün gün ayakta olduğum için hazır pizza alıp eve gidiyorum hafta da bir gün. Bunlar iki üç defa dalga gecti laf etti. Hadi dedim şaka yapıyorlar.. dün sabah yine ise gittim biri bana geldi dediki sen herzaman hazır yiyeceğine bunu bunu yap dedi 🙄bende artık dayanamadım dedim birincisi ben sizin gibi kasada oturmuyirum dedim ayaktayım saatlerce dedim. İkincisi ben herzaman hazır yemiyorum dedim üçüncüsü kimseyi ilgilendirmez dedim. Bu bozuldu kizdi dedi buradan tövbe sana şaka yapmıştık dedi.. sonra bir düşündüm iyimi yaptım diye kimseyi kirmiyorum hep saygili davranıyorum ama artık dedim yeter insanın sessiz kaldıkca basina çıkıyorlar 🤨 hem şaka bir defa olur iki üç defadan sonra şaka degildir

İş yerinde sürekli dalga geçen iş arkadaşına sonunda ağzının payını vermekle iyi mi yaptım?
Cevapla