Hayatımda biri var ya da yok ama ne zaman konuşsak ve görüşsek beni çok fazla aşağılıyor bana kendimi kötü hissettiriyor 😏 ağzından bı tane bile güzel bişey çıkmıyor ama bırakmıyor da böyle düşünün.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sürekli sizi aşağılayıp manipüle eden insanlara karşı nasıl tavır sergilersiniz?
Ya hayır iş yerinin servisiyle geldim de insan kaynaklarını bekliyorum bugün eğitim cart curt onlarla geçecek neyse aldılar içeri gördüler nasıl yandığımi djdjjd
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben hayatımdan direk silerim öyle gereksizleri
Dost acı söyler diyorum. Sen işe gitmiyor muydun reis.
Gidicem ya hazırlanicam 10dkya
Hayırlı işler kral arkandan su döküyorum.
Ay ahada gidiyom çok heyecanlandım sjsj
Ayağına taş değmesin kral, gururumuzsun.
Hahaha uzaya cikmiyom la
Omuzlarda taşırız adamın dibisin, ayın elemanısın.
🤣🤣🤣🤣
İş yerinde misin reis
Evet bekliyorum henüz dışarda dondum
Açılmadan önce mi geldin? Reis bak iş aşkıyla yanıp tutuştuğunu anlarlarsa seni çok çalıştırırlar, saf sanarlar.
Ya hayır iş yerinin servisiyle geldim de insan kaynaklarını bekliyorum bugün eğitim cart curt onlarla geçecek neyse aldılar içeri gördüler nasıl yandığımi djdjjd
Helaaal.. Hakkını vererek yap, ilk maaşınla pasta alcaktın bana unutma. Bide bugün avans iste, pasta ısmarla.
Sjdjdkdkek okey gelsinler avans isticem
Akşam elinde pastayla gel kolay gelsin
Tamamdır teşekkür ederiiim
Bir kenara atmış seni kullanıyor bazen bırakılmak için beklemeyip bırakmak lazım
Bıraktım zaten de bırakmam bişey ifade etmiyor takmıyor ki kafasına göre geliyor yine
Haha neden kabul ediyorsun o halde
Bir süre de sen onu manipüle et ve sonra her yerden engelle
Asla kendini kusurlu görmüyor ki çok engelledim
Böyle insanlar imha edilmeli. Bir şekilde engel ol, kendinden uzak tut
Ben direk sayar söver direk yolu veririm tahammül edemem öyle karakterizlere
İletişimi tamamen keserim.
Öyle yaptım ama durup durup geliyor beni delirtiyor
Kimseye o hakkı vermiyorum, kusura bakmasınlar
Hakkettiğini veririm