Feminist kızların tacizci olması. Şu yaşadığım şeye bakar mısınız?

Feminist kızların tacizci olması. Şu yaşadığım şeye bakar mısınız?

Kendisini zerre tanımıyorum. Feminist (toksik), narsist biri kendisi belli ki. Bu yüzden kendinde olan şeylerle beni suçluyor. Tipik klasik feminist davranışı. Son zamanlarda erkeklere yönelik bu tarz tacizkar davranışlar çok artmaya başladı. Bir de yazdıktan sonra engelliyorlar. Feminizmin nasıl bir hastalık olduğunu ve kadınları nasıl erkek düşmanı bir canavara dönüştürdüğünü görüyorsunuz değil mi? Bak ben söylemiyorum. Kendi gözlerinizle görün.

Feminist kızların tacizci olması. Şu yaşadığım şeye bakar mısınız?
Cevapla