Sırf bu yüzden saglık okuduğun için pişmanım ve bu alanda çalışmak istemedim.
Bir devlet hastanesinde odasına gittim doktor kapıyı tıkla öyle gir dedi çıktım o an o kadar şaşırdım ki içerde birimi var acaba diye düşündün danışmaya sordum o da tıkladınız mı dedi demekki doktorun takıntısı var
bir insan bu kadar takıntılı olamaz ya olamaz kapıyı tekrar kapat tıkla ne demek? normal de dikkat eden birisiyim yani insanlık hali olamaz mı sonra üstünlük kurmaya çalışması yok mu yakın zamanda usg çekildim dedim bakamamışlar aa bak bulamamışlar ben bakıcam diyor
onun üstüne birde kan alan hemşire azarladı beni kanım çok fışkırdı pamukla bastır demişti bastırdım ama üstüme başıma düzenlerken yere düştü bağırarak zaten düşüreceğiniz belliydi diye azarladı. Zaten sosyal fobim varÇekingen de biriyim. Bir insan haklı olsa bile üslubu bu kadar cirkef olamaz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer