Bazı sağlık çalışanları neden bu kadar psikopat?

Sırf bu yüzden saglık okuduğun için pişmanım ve bu alanda çalışmak istemedim.

Bir devlet hastanesinde odasına gittim doktor kapıyı tıkla öyle gir dedi çıktım o an o kadar şaşırdım ki içerde birimi var acaba diye düşündün danışmaya sordum o da tıkladınız mı dedi demekki doktorun takıntısı var

bir insan bu kadar takıntılı olamaz ya olamaz kapıyı tekrar kapat tıkla ne demek? normal de dikkat eden birisiyim yani insanlık hali olamaz mı sonra üstünlük kurmaya çalışması yok mu yakın zamanda usg çekildim dedim bakamamışlar aa bak bulamamışlar ben bakıcam diyor

onun üstüne birde kan alan hemşire azarladı beni kanım çok fışkırdı pamukla bastır demişti bastırdım ama üstüme başıma düzenlerken yere düştü bağırarak zaten düşüreceğiniz belliydi diye azarladı. Zaten sosyal fobim varÇekingen de biriyim. Bir insan haklı olsa bile üslubu bu kadar cirkef olamaz.

Bazı sağlık çalışanları neden bu kadar psikopat?
Cevapla