Kişilik & Karakter Kendinizle ilgili hangi özelliğinizi değiştirmek isterdiniz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Güncel Kendinizle ilgili hangi özelliğinizi değiştirmek isterdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Hiç bir özelliği değiştirmek istemem. 1 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl İnsanlardan çok çabuk soğurum. Bu özelliğimi biraz törpülemek isterdim. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Aslında günümüz dünyasında her şey o kadar çabuk tüketiliyor ki normalleşme haline geldi bunu tek sen değil hepimizin el alması gerek. :) Yorumla
enolmayan Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Duygusalligin beraberinde getirmis oldugu her duyguyu biraz torpulemek isterdim. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Duygu konusunda kesinlikle hemfikirim 😊🦋
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Takıntı ve detaycılığımı değiştirmek isterdim. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Takıntılılık evet biraz zor 😊 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Artılarımla eksilerimle herşeyinden memnunum çok şükür değiştirmek istediğim hiçbir şeyim yok... 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Neden gizlisin? :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sizin sorunuzda verdiğiniz hakkı kullanıyorum. Yorumla Soran +1 yıl Bunun gizlilik ile ne alakası var Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gizli olma hakkı tanımasaydınız kullanmazdım Yorumla Soran +1 yıl Pekiii Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 +1 yıl Biraz daha az sinirli olmak 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Aslında evet var bunu aşağıya indirmeye çalışıyorum ama sende bence neden sinirlendiğimin alt sebebine bak belki kendimce sorumlarım olup senden saklayabilirim. :) Yorumla Soran +1 yıl Pardon pardon yanlış cevap verdim 😅 sinirlilik kötü bir şey 😊🦋 ama zamanla alabilirsin Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ben çok iyim çoğu şeyleri değiştirmem gerekiyor 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Neden gizledin kendini. :) Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl Düşündüğüm şeyi eyleme getirmem çok uzun sürebiliyorÜşengeçlik var biraz vs. Bunu biraz değiştirmek isterdim 1 0 Yorumla
мєтιѕ_-_ Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Birine ne kadar öfkelenirsem öfkeleneyim mantıklı ve sakin davranabiliyorum. Keşke bunun yerine biraz fevri olabilsem. 1 0 Yorumla
Ezel1995 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Vicdanımı ve iyi niyetimi. Gaddar olmak isterdim 1 2 Yorumla KahveMavim +1 yıl 😯 Yorumla Ezel1995 +1 yıl @KahveMavim 🙄 Yorumla
Alcyone__ Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl İnsanları olayları durumları her şeyi ama her şeyi çok fazla eleştiriyorum bu huyumu törpülemeye gayret ediyorum.. 0 0 Yorumla
Morsiya Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 57% +1 yıl Çok tembel ve üşengecim, yaşamaya üşeniyorum. Bunlar değişse fena olmazdı. 🙃😅 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Valla bende tembelim ne olacak bu halimiz 😂🤣 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Tüm özelliklerim mükemmel 😂kendimi oldugum gibi seviyorum dogal daha iyiyim. 1 0 Yorumla
Hyperxxx Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 331 cevap paylaştı. Kendimle ilgili bepenmediğim özellik yok 🙂 1 4 Yorumla Soran +1 yıl İyiymiş 🙃 Yorumla Hyperxxx +1 yıl Komlpe değişmm olabilir 🤣 Yorumla Soran +1 yıl Reset atalım 😂 Yorumla Hyperxxx +1 yıl Yok kesmez silip yenisini yüklemek lazım Yorumla
Tuna5261 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Anı kararlar almayı değiştirmek isterdim 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Yani bi bakıma kötü ama değiştirmek senin elinde Yorumla Tuna5261 +1 yıl Yapamıyorum işte hep ani karar veririm Yorumla
SarışınHukukçu Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Merhametimi. Ara ara çok iş açıyor başıma bu merhamet. 0 0 Yorumla
Ekstrasorusormakicin Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sinirimi, kaygilarimi, kararsizligimi 1 0 Yorumla
Yaleleyyalelee Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Daha fazla ozguven 1 0 Yorumla
legolas38 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Vijdanimi ve iyi niyetimi kaybetmek isterdim 1 0 Yorumla
BeRa_BeRa Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Kafaya takma huyumu 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Günümüz dünyasında normal Yorumla
trollebacim Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Takıntı 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kızlarda ne kadar da çok takıntılı olma durumu var bunu farkettim. :) Yorumla
twttpotie Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 90% +1 yıl butun ozelliklerimi 1 1 Yorumla Soran +1 yıl İlginç neden? Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ozguvensizligi 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Gizli üyeliğin bundan sanırım. :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Oldu mu şimdi ozguvenli mi oldum🤔 Yorumla Soran +1 yıl Evet başlangıç için iyi bence. :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Komik neyse Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Utangaç okmak cekingenlik ozguvensilik 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sanırım utangaçlık çok var Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı. çekingen olmayı 1 0 Yorumla
HayalsizDasporav Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Merhametim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Hiç bir özelliği değiştirmek istemem.
İnsanlardan çok çabuk soğurum. Bu özelliğimi biraz törpülemek isterdim.
Aslında günümüz dünyasında her şey o kadar çabuk tüketiliyor ki normalleşme haline geldi bunu tek sen değil hepimizin el alması gerek. :)
Duygusalligin beraberinde getirmis oldugu her duyguyu biraz torpulemek isterdim.
Duygu konusunda kesinlikle hemfikirim 😊🦋
Takıntı ve detaycılığımı değiştirmek isterdim.
Takıntılılık evet biraz zor 😊
Artılarımla eksilerimle herşeyinden memnunum çok şükür değiştirmek istediğim hiçbir şeyim yok...
Neden gizlisin? :)
Sizin sorunuzda verdiğiniz hakkı kullanıyorum.
Bunun gizlilik ile ne alakası var
Gizli olma hakkı tanımasaydınız kullanmazdım
Pekiii
Biraz daha az sinirli olmak
Aslında evet var bunu aşağıya indirmeye çalışıyorum ama sende bence neden sinirlendiğimin alt sebebine bak belki kendimce sorumlarım olup senden saklayabilirim. :)
Pardon pardon yanlış cevap verdim 😅 sinirlilik kötü bir şey 😊🦋 ama zamanla alabilirsin
Ben çok iyim çoğu şeyleri değiştirmem gerekiyor
Neden gizledin kendini. :)
Düşündüğüm şeyi eyleme getirmem çok uzun sürebiliyor
Üşengeçlik var biraz vs. Bunu biraz değiştirmek isterdim
Birine ne kadar öfkelenirsem öfkeleneyim mantıklı ve sakin davranabiliyorum. Keşke bunun yerine biraz fevri olabilsem.
Vicdanımı ve iyi niyetimi. Gaddar olmak isterdim
😯
@KahveMavim 🙄
İnsanları olayları durumları her şeyi ama her şeyi çok fazla eleştiriyorum bu huyumu törpülemeye gayret ediyorum..
Çok tembel ve üşengecim, yaşamaya üşeniyorum. Bunlar değişse fena olmazdı. 🙃😅
Valla bende tembelim ne olacak bu halimiz 😂🤣
Tüm özelliklerim mükemmel 😂kendimi oldugum gibi seviyorum dogal daha iyiyim.
Kendimle ilgili bepenmediğim özellik yok 🙂
İyiymiş 🙃
Komlpe değişmm olabilir 🤣
Reset atalım 😂
Yok kesmez silip yenisini yüklemek lazım
Anı kararlar almayı değiştirmek isterdim
Yani bi bakıma kötü ama değiştirmek senin elinde
Yapamıyorum işte hep ani karar veririm
Merhametimi. Ara ara çok iş açıyor başıma bu merhamet.
Sinirimi, kaygilarimi, kararsizligimi
Daha fazla ozguven
Vijdanimi ve iyi niyetimi kaybetmek isterdim
Kafaya takma huyumu
Günümüz dünyasında normal
Takıntı
Kızlarda ne kadar da çok takıntılı olma durumu var bunu farkettim. :)
butun ozelliklerimi
İlginç neden?
Duygusallığım olabilir
Ozguvensizligi
Gizli üyeliğin bundan sanırım. :)
Oldu mu şimdi ozguvenli mi oldum🤔
Evet başlangıç için iyi bence. :)
Komik neyse
Utangaç okmak cekingenlik ozguvensilik
Sanırım utangaçlık çok var
Utangaçlık ve duygusallık
Hiç birini
çekingen olmayı
Merhametim
İradesizliğimi