En yakın dostların birbirini aşağılayarak zorbalayarak gülüp eğlenmesi size saçma mi geliyor yoksa gayet keyifli mi?
Çok saçma gereksiz
Gayet eğlenceli, çokta kasmaya gerek yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En yakın dostların birbirini aşağılayarak zorbalayarak gülüp eğlenmesi size saçma mi geliyor yoksa gayet keyifli mi?
Zavallı olmamak gerekir. Bir insana toplum içinde şaka yaptığımız zaman herkesten önce o şaka yaptığımız adam gülmeli bizim esprimize, diğer türlü gelişemeyiz, öğrenemeyiz, insanı anlayamayız, maalesef 2binlileri hesaba katmıyorum onlar biraz daha iyiler bu konuda ama özellikle 2004 2005 sonrası doğanlar yani şuanda takribi 19 20 yaşında olan çocuklar çok acımasız olabiliyorlar...
O mizah değildir karşındaki insanın modunu düşürmek için yapılmaz mizah! En etkili olanı tam tersine kişinin kendi fiziksel ve ruhsal durumuyla alay edebilmesidir ama zordur kapasite yetmez ve kolay olana yönelirler..
Hayatımda gördüğüm en saçma şey allahını seversen argo kullanarak mizah mı olur? bu devirdeki insanlar mizahtan hiç anlamıyor. Sosyal medyada çok görüyorum insanlar her cümlesinin sonuna artık nokta gibi küfür kullanıyor ve bunada mizah diyor saçmalık
Cevap
14Cevap
Bence rezillik şimdiki mizah anlayışı.
Çok saçma gereksiz
Çok güzel bir yere parmak basmışsın. Tepki verince de "Kara mizah." diyorlar. "Ne olacak ki?" diyorlar. Sorunları ne anlamıyorum. Empati, vicdan ve merhamet yönünden gelişmemişler.
Mizahın da bir kişiliği olmalı başkalarının rencide edildiği bir mizah anlayışını çok da komik ve etik bulmuyorum.
Bir mizahin siniri vardir. Ben coğu zaman mizahlara gülerim bana yapilan. Ama ben cok kirilirsam veya cok ağar bir mizah olursa. Ozaman bende ağar laf söylerim ve soğurum o kişiden. Herşeyin bir siniri vardir
Mizah değil, şaka altında yapılan tüm zorbalıklar iğrenç. Adımı bile yanlış getiremezler
yani herkesle mizah yapilmaz. karsindaki kisi ayni siddette tepki veremeyecekse de yapilmaz.
son olarak kizlar kotu espri yapan dlyrklari komik buluyorlar.
İnsanlar değişik ya ama ben kültürlü insan seviyorum öyle canım muhabbetlerden hoşlanmıyorum
Saçmalık. O türden kişiler arkadaşım olamaz. Net.
Bundan keyif alan bir güruh var ama başkalarını küçük düşürecek şekilde mizah yapmaya çalışanlardan çokta keyif almıyorum. Kaliteli mizah bu olamaz.
Yapılan mizahın sınırı dozu vardır zorbalamak mizaha girmez zorbalamak ile mizahın ayrı şeyler olduğunu biliyoruzdur herhalde
Bence gereksiz..
Çok saçma gereksiz
Çok saygısızca geliyor bana
Konuşan filli boya omg 😱😱
Saçma bir mizah anlayışı olarak görüyorum
Saçma
gereksiz
Sacma
çivisi çıktı hayatın
Saçma gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?