Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
7
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ya bundan bir kac sene once ( 19 yasinda ), birtane oglan vardi bizim sokagimizda oturuyordu. Bana heb kotu davraniyodu surekli ama. Bende anlamiyordum , ama birkeresinde yolumu kesen iki arab numarami istedi bir turlu gitmediler. Oda onu gordu geldi onlarla resmen kavga etti -,-' sonra bana , ikile. surdan dedi.
Şöyle ki kötü insanların dışarıya karşı gösterdiği saldırgan davranışlar, yaptıkları kötülükler tamamen bir savunma mekanizması. Çoğunlukla hem kendilerini hem de değer verdiklerini korumak için yaparlar. Birilerine değer verdikleri sürece kalplerinde ufakta olsa bir sevgi kırıntısı var demektir
Bu annelik içgüdüsüne benziyor. Benim bahsettiğim kötülükten beslenmek, enerji vampirleri. Sen belki henüz denk gelmedin ama ben yıllarca gözlemledim. Koruduğu tek şey kendi egosu, adamlığı. Halbuki adamın a’sı bile yok
Ah desene öyle. Kaosçulardan bahsediyorsun. Öyleleri daha çok psikolojik bir vaka oluyor. Aslında manipüle edilmesi kolay tiplerdir ve bu da onları kolayca hata yapabilecek duruma düşürüyor. Zor olan kısım o psikopatlığı keşfetmek, farkına varmak. Yoksa başa bela tipler. Geçmişte bir kaç defa sıkıntısını çektim ama tecrübe kazandıkça işler değişti. İş hayatında özellikle bu tip insanlara çok rastlanır. Aşk hayatında da. Dikkatli olmakta fayda var
Şüphelenecek bir şey yok. İyiyse zaten iyidir. Bir insanı tanırsın bakarsın kötüdür, bakarsın iyidir. Yapacağı hatalar onu kötü yapmaz. Diğer bir açıdan kötünün yapacağı bazı iyiliklerde onu iyi yapmaz.
Sadece biyolojik değil genel bakıyorum. Bunların hayatlarından kaos eksik olmaz, hiçbir konuda düzenleri yoktur ve mayaları bozuktur. Her anlamda pislik rezillik maalesef
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ya bundan bir kac sene once ( 19 yasinda ), birtane oglan vardi bizim sokagimizda oturuyordu. Bana heb kotu davraniyodu surekli ama. Bende anlamiyordum , ama birkeresinde yolumu kesen iki arab numarami istedi bir turlu gitmediler. Oda onu gordu geldi onlarla resmen kavga etti -,-' sonra bana , ikile. surdan dedi.
Yani senin soruna gorunce aklima geldi👀
Vardır tabii ki. En vahşinin bile içerisinde bir sevgi vardır. Bunu kendi gözlerimle defalarca gördüm
Ben görmedim güzel kardeşim. O kadar da baktım
Şöyle ki kötü insanların dışarıya karşı gösterdiği saldırgan davranışlar, yaptıkları kötülükler tamamen bir savunma mekanizması. Çoğunlukla hem kendilerini hem de değer verdiklerini korumak için yaparlar. Birilerine değer verdikleri sürece kalplerinde ufakta olsa bir sevgi kırıntısı var demektir
Bu annelik içgüdüsüne benziyor. Benim bahsettiğim kötülükten beslenmek, enerji vampirleri. Sen belki henüz denk gelmedin ama ben yıllarca gözlemledim. Koruduğu tek şey kendi egosu, adamlığı. Halbuki adamın a’sı bile yok
Ah desene öyle. Kaosçulardan bahsediyorsun. Öyleleri daha çok psikolojik bir vaka oluyor. Aslında manipüle edilmesi kolay tiplerdir ve bu da onları kolayca hata yapabilecek duruma düşürüyor. Zor olan kısım o psikopatlığı keşfetmek, farkına varmak. Yoksa başa bela tipler. Geçmişte bir kaç defa sıkıntısını çektim ama tecrübe kazandıkça işler değişti. İş hayatında özellikle bu tip insanlara çok rastlanır. Aşk hayatında da. Dikkatli olmakta fayda var
Tabiki vardır. İnsanda aynı toprak gibi ne ekersen o filizlenir. O insan aileden nasıl gördü, eğitimi, ve kendi dünya Görüşünü incelemek gerekir.
Kotu kötüdür kendi çıkarı kadar iyi olur.
Ben buna inanıyorum kötü herzaman kötüdür
Çok doğru arkadaşım
Geçte olsa öğrendik
İyi de kötü olmamak istesede olamaz.
Kötü yu nasil tanimlarsin sence kötü
Kötü kötüdür. İyi iyidir.
Kötü kötüdür de iyiden şüpheliyim
Şüphelenecek bir şey yok. İyiyse zaten iyidir. Bir insanı tanırsın bakarsın kötüdür, bakarsın iyidir. Yapacağı hatalar onu kötü yapmaz. Diğer bir açıdan kötünün yapacağı bazı iyiliklerde onu iyi yapmaz.
Evet ama çoğu cahil veya bencil o yüzden öyle
Kesinlikle
kotu kotudur
Yalan
Aynen katılıyorum. Ama benim anlamadığım nasıl safi kötü olunur ki?
O biraz psikopatlığs girer. Normal bir insan safi kötü olmaz
Normal biri kötü de olamazki. Hepsi psikopat bence. Düzenden çıkıp kaosa kapılan bozuk genler
Sadece biyolojik olarak bakma
Sadece biyolojik değil genel bakıyorum. Bunların hayatlarından kaos eksik olmaz, hiçbir konuda düzenleri yoktur ve mayaları bozuktur. Her anlamda pislik rezillik maalesef
Böyle kızlar fena bu arada
Kızlar nispeten güçsüz ve tırsak. Baş üstünde yetiştirilen erkek müsveddeleri daha korkutucu
Şımarık erkek itici oluyor