Ruh sağlığım normal olmadıgı için Hergün sabah 07:00 08:00 yatıp öğlen 14:00 15:00 gibi kalkıyorum sizdede var mı?

25 yaşımdayım liseyi bitirdiğim günden beri böyleyim çocuklugumda otizm teşhisi konulmuştu bana ayrıyetten bipopeni şizofreni hastasıyım internetten 2-3 arkadaşımla beraber yazılım sektöründe iş yapıyoruz o çocuklar şehirdışında yılda 2-3 kez reelde yüzyüze denk geliyoruz şimdi şöyle söyleyim size benim hastalıklarım kalıcı hastalıklar biraz düzelsede %100 iyileşme maalesf gerçekleştirilemiyor bu yüzden zaten hayatıma herhangi bir insanı alamıyorum çok hoşlandıgım kadınlar oldu ama maalesef farklı bir insan oldugum için geri adım atmak zorunda kaldım 5 yıldır psikoterapi görüyorum hiçbir gelişme yok psikiyatriden aldıgım ilaçlarla kendimi kontrol altında tutuyorum bırak evlenmeyi baba olmayı normal bir insanla arkadaş bile olamıyorum çünkü direk fark ediliyorum zaten sıkıcı bir tipim bende bu sektördeyim internetten tanıştığım insanlar çok iyi insanlardı bu zamana kadar evde spor aletlerim var fiziğimi öyle kontrol ediyorum alkolüm yok zaten sigaram dışında kötü bir alışkanlığım yok genelde maç izliyorum oyun oynuyorum ve evden çalışıyorum kendi kendimi idare edebilen bir insanım

Ruh sağlığım normal olmadıgı için Hergün sabah 07:00 08:00 yatıp öğlen 14:00 15:00 gibi kalkıyorum sizdede var mı?
Cevapla