Sabahları çok enerjisiz kalkıyorum sizde de oluyor mu?

Yani enerjim ve modum düşük uyanıyorum hatta kaygı seviyesi yüksek oluyor uyanır uyanmaz geleceğimi düşünüyorum nasıl evlnecegim işte sorunlarim var onları nasıl çözeceğim umutsuzluk geliyor bugün de evdeyim vs gibi sabah sabah bunları dusunmem normal mi
Sabahları çok enerjisiz kalkıyorum sizde de oluyor mu?
Cevapla