
Alırdım
Almazdım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Almam çünkü değerlerime uymuyor. Etik değil. Anlayışlıyım ve insanın kötülüğü cehaletten yaptığını biliyorum travmaları var ve kendilerinin farkında değiller değişmek zor bir şey bu yüzden her insana karşı merhametli anlayışlı ve affediciyim. Fakat bazı insanlardan da kendimi korumak adına mesafe koyuyorum. Ama her insana değer veririm. İntikam almam.
İntikam var, intikam var. Ne için olduğuna göre değişir. Mesela ben küçükken gözümün önünde ailemi öldürseler, intikam alırım. Ama mesela sevgilim beni aldatmış olsa, böyle küçük bir şey için intikam almam, yeni birisini bulurum.
Cevap
10Cevap
Oldu, almadim inkamla işim olmuyor, ben ilahi adalete çok güveniyorum
Benim hayatımda intikam için vs böyle saçma şeylere ayıracak vaktim yok genel olarak bu tür şeyleri ben yapsam bana ne katacak sonu ne olacak? koca bir hiç gerek yok böyle şeylere.
Yenilenler intikam alır. Ben ölmediğim sürece yenilmiş sayılmam. Öldükten sonrada zaten bir önemi yok 😄
Öyle bir alırdım ki. O kişinin aklını yerinden oynatırdım...
Kin tutma ve intikam almak prensibim değildir
Şu an hiç kimseden intikam alacak kafa da değilim. Kendime ihtiyaçım var.
İntikam bana göre güçsüzlerin işidir hiç işim olmaz
İntikam tam bana göre ama gereksiz şeylerle uğraşıp zaman öldürmek istemem 😂
Ömrümü buna adamam
İntikam için beklemem
O an canına okurum
Kötülüğe karşı sabrım yok
Uğraşamam kimseyle defolup gittilerse uğraşmaya gerek yoktur.
intikam köpeklerin işidir aslan bedel ödetir
Benden tavsiye intikam kendinize zarar verir ben intikam almak için bile bile kendimi yaktım
Aldım kardeş aldım. Onda ki o korkuyu acıyı gördüm yetti
Hayır intikam almakla uğraşmam, affederim
Fırsata gerek yok istesem alırdım
Alırdım canını acita acita
Fırsatım olmasa da alırım.
Hayır almam :D
Kinci değilim. Fırsat bulsam da gönlüm elvermiyor.
Dilimle aliyorum ben intikamlarimi
Hiç uğraşamam sessizlik en büyük intikamdır
Hayır zaten almadım da
Alırdım tabii, öbür tarafı kim bekleyecek
Alır mıydınız değil aldım direkt
Efsane bir intikam almisligim vardı hiç unutmam
Uğraşmam.
alırdım
Kinciyim, intikam aldım ve hep alırım sanırım.
Değmez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?