Çıkarcı olmayan arkadaşlık kaldi mi varsa niye beni Çıkarcı insanlar buluyor?

Ben arkadaşliga cok değer verırım ne istesin canim feda ama bakıyorum istedikçe istiyorlar sonra azalt diyorum isteklerin yoruyor deyince ne biçim arkadaşsın deyip suçlu çıkartıp silip attı ben daha kime nasıl arkadaş olucam insanlar beni çok yordu

Çıkarcı olmayan arkadaşlık kaldi mi varsa niye beni Çıkarcı insanlar buluyor?
Cevapla