Bu durumdan nasıl kurtulur insan? Siz olsanız me yaparsınız?

24 yaşındayım. Bir insanın bu yaşta olmasını istediği herşeye sahibim. 2 arabam 1 motorum 2 evim var. Eğlence insanıyım. Gezecek vaktim de çok paramda ama nedense bazı şeyleri yapamıyorum. Belirli bir zamandan sonra üşengeç olduğumu ve durumumum iyice tembelliğe gittiğini farkettim. İşe gidip geliyorum. Günlük 6 saat haftada 1 iznim var. Üst düzey koordinatör olarak çalışıyorum. Zamandan bol bir şeyim yok. Mesai saatimi kendime göre belirliyorum kafama göre. Evden çıkmıyorum ama artık. Hayatım monotonlaştı. Uyan işe git gel evden çıkma uyu uyan işe git gel evden çıkma. Hep böyle. Bazen bir şeyler yapmak istiyorum. Düşünüyorum ama uygulayamıyorum. Ne yapacağım bu konuda?
Bu durumdan nasıl kurtulur insan? Siz olsanız me yaparsınız?
Cevapla