Selâmlar!
Hayatınızda neler için acele etmez siniz...✔

#Acid_Qeenn...🌺
Selâmlar!
Hayatınızda neler için acele etmez siniz...✔

#Acid_Qeenn...🌺
Eş seçimi konusunda hiç acele etmiyorum. Varsın hatta olmasın. Herkes doğru insanı bulacak diye bir şey yok. Ama olacaksa da gerçekten kaliteli, karşılıklı ve bir çok değeri paylaşıp çoğaltabileceğim biri olsun. Olmayacaksa da olmasın elbet, hiç önemli değil. Ben öyle de böylede güzel yaşamayı seviyorum. Bu nedenle en acele etmeyeceğim şey eş seçimidir diyebilirim.
Hayatımda acele etmem gereken bir çok şey var çünkü yaşım 23 ve hayatı kaçırıyorum şimdiden :D ama sırf acele etmek için de anı bozmam ya da hata verdirecek kararlar almam tabi ki de.. bazen zamana bırakırım sakin olurum.. ama bazen de elimi çabuk tutar ve o şeyi çözmeyi denerim elbette. .☕
Aşkı hemen istemek ve umudunu kaybetmek
Bunları ben çoktan aştım bile kendime çeki düzen verdim sabır ediyorum, şu an da derslere çalışıyorum hayatımı düzene sokabilmek için
Sağlığımın hemen düzelmesini istiyorum acele ediyorum ama zaman gerekli onu da biliyorum bu konu da daha metanetli ve sabırlı kalabilmeyi isterdim açıkçası.
Cevap
27Cevap
Yatırım yaparken acele etmem düşünür araştırır bilir kişilere danışır emin adımlar atarım
Acele giden atın b. ku seyrek düşermiş derdi rahmetli babam :D O yüzden yavaş ilerlemekte fayda var.
Bu sözü ilk defa duydum baban haklı...😄
Ben genel olarak acele etmem. Yavaş olsun, emin olsun derim.
Acele ettiğim zamanlar oldu da artık şükür yavaşladım. Yaş kemale eriyo e tabi 😂😂😂😂
Duruldum mu diyosun.😄
Akıllandım bro acele işe şeytan karışıyo öğrendik 😎
Nicke bakınca ergen sandım 😂
@Merhametli_Adam ruhum çıtır
Erkekler fiziği çıtır, ruhu olgun sever.
@Merhametli_Adam erkekler sevsin diye bir derdim olmadığından böylesi makbul ;)
Belirteyim dedim :)
Aceleyle iş yapmıyorum genelde sindire sindire terazi 😂
Sindirmek önemli tabi oğlak.:))
Yani yasiyomusun sen terazi öldü sanmıştım
Sende beni bir öldüremedin gittin.
Yani bir öldürmedim yok neden olduryum seni zaten küçücük biseysin ne yer kaplıyon ki 😂
Ne biliyim her gün öldüm sanıyosun da.:)))
Sigara iciyosun ya ondan düşünüyorum bu kız günde bir paket içiyor birde minicik bişey ne ciğeri olur diye düşündüm 😂
Ne kadar içtiğime kadar düşünülmüş vay be.:)))
Sağlığa zararlı bak nasıl düşünmüşum değerini bil 😂
Sorma ya nasıl minnettar olucamı şaşırdım.:))
Teşekkür etmen yeterli bücür 😂 napyon bakim
Müslüm eşliğinde çayımı içiyorum.😄
Müslümcu kız 😂 hayırdır nolduda Müslüm dinliyosun
Herkes efkârlarınınca dinler bense keyfim yerine gelsin diye dinlerim.😄
Sen ne tarz müzik dinliyosunda arabeskmi
Her telden dinlerim ama arabesk, türkü daha çok dinlerim.
Sesin nasıl peki şarkı soledinmi hiç
Sesim efsodur övmek gibi olmasında.:))
Senin sesin efsodur duyalım at bakim
Bundan sonra âşık olacağım kişiyi beklerken aceleci olmayacağım.. İstersem 50 yaşına geleyim yine de içime sinmeyen bir ilişkiye başlamayacağım..
Alım satım ticaret ev almak ev taşıma işte çalışırken gurbete çıkınca birde evlenirken aceleci olmamamız gerekir
Tatlı yerken her lokmada tadını çıkara çıkara yemekten başka bir şey yok.
Bazen dışarı çıkmak için acele ettiğim oluyor
Artık oraları geçtim ben acele etmem gereken yerdeyim
Hiç bir şey için acele etmiyorum tadını çıkarıyorum
Evliliği hep erteledim demekki acele etmemişim
Seni alan olmamıştır muhtemelen 😂😂😂😂😂😂
@Barbiemiyimneyim
Ön yargının ne olduğunun bariz kanıtı
Nicke bakınca ergen sanmak ön yargı olmuyo tabi 😂😂😂😂
@Barbiemiyimneyim
Hı hı barbisin zati 😂
Sen niye nicke takıldın bu kadar ajsjskxkxkdlf
@Barbiemiyimneyim hem barbi hem random atan ergen sdghjklşğüwq
Sen random da atamıyosun bence deneme 😂😂😂😂😂
@Barbiemiyimneyim ergen olmadığımdandır
O zaman deneme yakışmıyo 😂😂😂
@Barbiemiyimneyim iyi geceler bacanak uğraşamicam senle
Modun mu düştü yenge noldu 😂😂😂😂😂
@Barbiemiyimneyim teyze deseydin
Olur merhametli teyzoş ajajskskskskd
@Barbiemiyimneyim teyzoş düşsün başına
Akakskdldlflflvlvlg
@Barbiemiyimneyim Günaydın demeyi de bilmiyo barbi
Aşkı bıraktım birşeyler olacağına inanmayı bıraktım öylesine yaşıyorum
Acele etmemi gerektiren herhangi bir olay yok, böyle yavaş yavaş güzel..
Ne olursa olsun acele etmeyin bir yere yetişmek için ya da almak için her hangi bir şeyi acele iyi değil
kilo vermek cinsellik yaşamak birine güvenmek evlenmek
Görselde dediği gibi hepsi.
Acele etmiyorum akışına bırakıyorum
Namaz borcumu ödemek
Mutluluk için sanırım
Öyle niyetim hiç yok
Hiç bir şey yok yapmam gereken herşeyi yaptım
İşle ilgili kararlarda asla acele etmiyorum…
Ölmek için acele etmeyin yeter 😂
Kredi borcum. Yavaş yavaş ödüyorum her ay işte
Bir kıza açılırken acele etmeyeceksin hemen kaçar
Sevgili ararken
Birini tanıdığımı düşünmek net
Manitanın acelesi yok Şu an
Birisinin hakkında yargıda bulunmak
Hepsine katılıyorum bir de trafikte acele etmem.
para kazanmak
öyle bir şey yok
Hiç bişey
Evlilik
Evlenmek sjsjsk
Evlilik 😂
Aşk var
Sevmek
Arkadaş seçimi
Hiç acelem yok
Yaşamak.
Yokki
Evlenmek
Bazen acele etmelisin abla yanlış olmuş.
Geleceğim
Değişim
Ölmek
Pek Bİ Şİ YOK
Başarı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?