Kadın kelimesinin önüne neden “illa” sıfat koymak zorundayız?

Mesela neden güçlü kadın, çalışan kadın, kadın olmasına rağmen?

neden sürekli bir sıfatla birleştirmek gerekiyor?

Güçlü kadın derken ayrıştırmanın, cinsiyetçiliğin daniskası olmuyor mu? Sen güçlüsün, sen aslansın, sen yaparsın.
Kadın, kadın olarak kalmalı. İlave bir tamlamaya gerek yok, onca yarım yamalak erkek varken diye düşünüyorum.

Kadın kelimesinin önüne neden “illa” sıfat koymak zorundayız?
Kadın kelimesinin önüne neden “illa” sıfat koymak zorundayız?
Cevapla