Hepimizin diline pelesenk olmuş bir cümle var; "Kendine nasıl davranılmasını istiyorsan karşındakine de öyle davran."
Bence bu cümlenin bir diğer tamamlayıcı cümlesi ise şu olabilir; "Karşındakine nasıl davranırsan öyle geri dönüş alırsın."
Bence karşımızdaki insan bize nasıl davranmış olursa olsun, kendi davranışlarımızı düzenlemek bizim sorumluluğumuzda. Mutlaka o kişiye onun bize davrandığı gibi davranmak zorunda değiliz. Bu her türlü ilişkiyi çıkmaza ve iletişimsizliğe sürükleyen pasif agresif bir davranıştır.
Bu pasif agresif tutum yerine duygu ve düşüncelerimizi açık ve dürüst şekilde dile getirmeyi tercih edebiliriz.
Yeni yılın ilk gününde kurduğunuz her türlü iletişimde bu farkındalıkla hareket etmenizi diliyorum... 😇
Evet
Hayır, şöyle davranırım;
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer