Karşınızdaki size nasıl davranıyorsa siz de ona öyle mi davranırsınız?

Karşınızdaki size nasıl davranıyorsa siz de ona öyle mi davranırsınız? Ben öyle davranmıyordum artık anladım ki kimseye fazlasını yapmamak lazım. Herkes yaptığının karşılığını almalı. Siz nasıl davranıyorsunuz karşınızdakilere?
Karşınızdaki size nasıl davranıyorsa siz de ona öyle mi davranırsınız?
Cevapla