Yaş 30a doğru yaklaşıyorum ve genel olarak insanlardan nefret ediyorum bazen öyle midem bulanıyor ki bu sadece bende mi oluyor?

Suratından anlıyorum insanları vallahi kimin niyeti ne bakışlarından belli

Yaş 30a doğru yaklaşıyorum ve genel olarak insanlardan nefret ediyorum bazen öyle midem bulanıyor ki bu sadece bende mi oluyor?
Cevapla