Yaşlılardan nefret ediyorum bunu nasıl yenebilirim?

50 yaş veri üzeri beni sinir hastası ediyor ne konuşmasını biliyorlar ne oturmasını sürekli yeni nesilleri aşağılama peşindeler ülke hakkında yorum yapsam 'sen vatan hainisin' diyorlar.50 yaş ve üstünü acilen ölmesi lazım
Yaşlılardan nefret ediyorum bunu nasıl yenebilirim?
Cevapla