İnsanlardan nefret ediyorum benim gibi bu duygu yaşayan var mı?

Herkesten nefret ediyorum herkes iğrenç miş gibi geliyor kımseyle muhatap olmak istemiyorum eskiden çok pozitif ve insancıl biriydim şimdi çocuklar ve hayvanlar hariç kimseye acıma duygum yok
Dışarda aynen bu şekilde gezme kararı aldım kimse beni görmesin bende kimseyi görmiyim
İnsanlardan nefret ediyorum benim gibi bu duygu yaşayan var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlardan nefret ediyorum benim gibi bu duygu yaşayan var mı?
Cevapla