Bugün, neden yaptığımı hatırlamadığım bir şey aniden aklıma geldi. Allah Allah 😃

Bugün, neden yaptığımı hatırlamadığım bir şey aniden aklıma geldi. Allah Allah 😃

Evet çok oluyor.. mesela ben neden yaşıyorum ki diyorum sonra düşünmeyi bırakıyorum bazen de diyorum ki keşke öyle yapmasaydım ama sonra anlıyorum ki iyi ki de yapmışım sdfsdf
Hayır. Öyle geçmişe dair neden yaptım diye düşüncelerim olmuyor. O an istemiş ve yapmışımdır. Yani keyfim öyle istemiştir. Bundan pişmanlık duymam ya da üzerinde çok düşünmem. :d
Cevap
11Cevap
Varsa da başka yaptıklarım aklıma geldikçe iyi ki tamda öyle yapmışım dediklerimin arasında kaybolmuştur.. 😂
Yaptığım çoğu şeyin altında bir motivasyon bulamıyorum. İçgüdülerimle bir şeyler yapmaktan vazgeçmeliyim.
Ara ara m. llıklarım meşhurdur. O yüzden diyorum.
Aşırı unutkan biriyim zaten. O yüzden bu soruyu sık sık sorarım kendime.
Oluyor tabi olmazmi mesala ben niye burdayım diye düşünüyorum ama cvbini bulamıyorum neden açtım ki burayı
Oluyor evet gecen oldu hatta senle ilgili 😂
Bismillahirrahmanirrahim benle ilgili ne 😃
Oluyor. Sonra da ohh iyi ki de yapmışım buda bana ders oldu devamke diyorum :D
Bazı zamanlar düşünüyorum bazı zamanlar umurumda olmuyor
Diyorum ve sonra yapmışsam bi bildiğim vardır diyorum
Olma mı genelde mutfağa gidip ne alacağımı unutuyorum 😅
Bazen dank ediyor ama olası varmış diyorum çok kahretmiyorum.
Doğru olduğu için
veya gerektiği için yapmışımdır
hayatım fazla basit belki de
Canım istedi yaptim diyorum
İstediğim hiçbir şeye neden yaptım demiyorum istemediğim şeyi pek yapmam
Yapmadan evvel düşünüyorum
Evet kendimi anlayamıyorum zaten
Tabii bazen aklıma geliyor
Evet sürekli. Daha dün oldu
Oluyo be kral ama tecrübe ya o da lazım
Evet insanız sonuçta hatalarımız olabilir😄
Ara ara evet diyorum
Evet bazen kendime söylüyorum beya..
neden yazdım dediğim oluyor :P
Hayır, ben bir şey yapıyorsam vardır bir bildigim.
evet arada oluyor
Evet cok kezz oluyor
Oluyor
Evet oluyor
Oldu.. sonra geçti
Evet olur bazen
Tabi
Hayır olmuyor
Hemen hemen hep oluyor 😊
Oluyor bazen
Çok var ya hiçbirini de unutamıyorum mk
Çok düşündünmü bu soruyu
oluyor bazen
Evet hemde çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?