Nefret ettiğiniz birine durduk yere her gördüğünüz yerde gülümsemek normal mi?

Çok tuhaf bişi farkettim ve bunu sormadan edemeyeceğim. Şimdi benim babamlar aram baya baya kötü ama yaklaşık 14 yaşıma kadar her onu gördüğümde böyle aşırı saçma şekilde gülümsüyordum o ise bana hiç bir şekilde bakmıyordu bile baltığında bile deli mi der gibi bakıp geçiyordu. Hani normal bir zamanda değil gülümsemem mesela evde koridorda yürüyosunuz oda yanınızdan geçerken ona kocaman sırıtıyodum ve bu istemsizce oluyodu ve ozaman bile birbirimizden nefret ediyorduk. Bir gün kardeşim yanıma gelip babamı her gördüğünde neden öyle kocaman gülümsüyorsun? dediği güne kadar böyle bir şey yaptığımı farketmemiştim. Aklıma geliyor her zaman böyle olanlar var mı aranızda yoksa bir ben mi böyleyim? ya da bunun nedeni ne?

Nefret ettiğiniz birine durduk yere her gördüğünüz yerde gülümsemek normal mi?
Cevapla