Sürekli her şeye uyum sağlamaya çalışma çabasından nasıl kurtulurum?

Aranızda benim gibiler var mı bilmiyorum ama sürekli uyum sağlamaya çalışıyorum herkesele anlaşabiliyorum her ne kadar fikirlerimiz uymasa bile sürekli bir şekilde ortak noktaya getiriyorum ve bunu asla isteyerek ve bilerek yapmıyorum herkesin düşüncelerini çok gereksiz bir şekilde önemsiyorum kendimi 2. Plana atıyorum kendi fikirlerimi ifade etmekte çekiniyorum çok kötü bir huy farkındayım bayığıdır ama bunu düzeltmek üstüne bu kadar düşündüğüm bir ara daha önce hiç olmamıştı artık bu yıl bittiğinde bu huyumu da çöpe atmak istiyorum benim gibi olup sonradan kendini değiştirenler ve bu konuda sınır çizmeyi bilenler nasıl yapıyorsunuz ya da benden neyi farklı yapıyorsunuz da bu şekilde hem dobra hem seviliyorsunuz yardım edin nolur ya🥺
Sürekli her şeye uyum sağlamaya çalışma çabasından nasıl kurtulurum?
Cevapla