Sinirlenmemek
Üzülmemek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisini de istemem. Çünkü sinirlenmediğimde ve üzülmediğimde insanlığımı kaybetmiş olurum. Duygusuz bir ben de yaşıyor sayılmaz. Hem olumsuz olsa bile bu duygular bize mutluluğu, neşeyi ve sevgiyi öğretip değerlerini hatırlatır
Cevap
4Cevap
Sinirlerimi kontrol edebiliyorum, üzüntü uzak dursun benden
Üzülmemeyi, bu sinirlenmekten daha fazla yıpratıyor, sinirlenmeyip her şeyi alttan mı alıcam hiç benlik değil
Üzülmek bazı yerlerde gerekli ama sinirlenmek haklı bile olsan haksız yapıyor o yüzden sinirlenmemeyi isterdim
Üzülmemek tanı..
Tabi
Üzüldüm mu sinir de olduğu için üzülmemek
Ikiside insanı yıpratan şeyler
üzülmemeyi tercih ederdim
Hiç sinirlenmemeyi bu beni yıpratıyor çünkü
Üzülmemek
Üzülmemek
Hiç üzülmemek
Sinirlenmek
İkiside
Sinirlenmemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?