Ayrilirmisiniz yoksa o üzülmesin diye biraz daha kalirmisiniz yaninda?

Sorum erkeklere. 3-5 yillik bir iliskiniz var, cok sevdiniz ama bu son zamanlar ona kakrsi bisey hissetmiyosunuz eskisi gibi yani yavas yavas bitiyo icinizdeki sevgi. O üzülmesin diye sürdürürmüsünüz okulu bitene kadar ya da iste ne bileyim bir sure daha. Yoksa direk ben yapamiyorum artik der birirmisiniz onu uzmeyecek bir sekilde?
Ayrilirmisiniz yoksa o üzülmesin diye biraz daha kalirmisiniz yaninda?
Cevapla