Bir kız olarak çok kaba konuştuğumu ve sohbet edemediğimi fark ettim, bunu nasıl düzeltebilirim?

Eskiden çok daha güler yüzlü sempatik ve sosyal bir insanken zamanla yaşadığım olaylar yüzünden enerjimi kaybettim ve suskunlaştım binevi kabuğuma çekildim. Sürekli eleştirilmekten dolayı kendimi savundum cazgır oldum ve kaba konuşmaya alıştım ama şimdi bunu düzeltmek istiyorum lütfen bana yardım edin.
Bir kız olarak çok kaba konuştuğumu ve sohbet edemediğimi fark ettim, bunu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla