"Yaptıklarımdan pişman değilim aklım hâlâ yapamadıklarımda" (Sokrates)
BU AKŞAM SON AKŞAMINIZ OLACAK OLSA İLK NEYDEN PİŞMAN OLURDUNUZ?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Pişmanlık duyduğum bir şey gelmiyor aklıma. Bir konu haricinde tabi, o konuda da düşünüyorum da yine olsa yine aynısını yapardım yüksek ihtimalle. Yaş olarak da küçüktüm zaten bazı mecburiyetleri kabullenmek zorunda kalıyoruz. Sadede gelecek olursak, evet pişmanlık duyduğum hiçbir şey yok.