BİR ERKEK AYRILDIKTAN BAYA SONRA NEDEN SON KEZ GÖRMEK İSTER?

Çok kötü ayrıldık aradan 5 ay geçti ve bana bugün sadece 10 dakika sarılmak istiyorum dedi bende unutmadım onu yani bir erkek aylar sonra neden böyle bişey ister

BİR ERKEK AYRILDIKTAN BAYA SONRA NEDEN SON KEZ GÖRMEK İSTER?
Cevapla