Depersonalizasyon yaşıyorum algilarim kapalı gib nasıl eski halime donebilirim?

Göz teması kurmakta zorluk çekiyorum ve de iletişim kurarken bazen söylenenler aklımda kalmiyo veya nasıl cevap vereceğimi bilmiyorum ne yapabilirim?
Depersonalizasyon yaşıyorum algilarim kapalı gib nasıl eski halime donebilirim?
Cevapla