Geçirdiğim çok kötü dönemden sonra hiç neşem kalmadı, eski neşem hiç yok. Depresyon belirtisi mi?

1 yıl önce kötü bir olay yaşadım ve bu beni çok etkiledi günlerce uyumadığım yemek yediğim saatlerce günlerce ağladığım zamanlarım oldu ama zaman geçtikçe insan herşeye alışıyor bende artık ağlamıyorum üzülmüyorum ama asla neşem yok o cıvıl cıvıl insan yok herkes tanıyan tanımayan sen neden böylesin diyor ama hiçbiseyim yok kimseyle sosyalleşemiyorum herkese karşı çok soğuğum eğlenemiyorum yüzüm gülmüyor hâlâ depresyondamıyım

Geçirdiğim çok kötü dönemden sonra hiç neşem kalmadı, eski neşem hiç yok. Depresyon belirtisi mi?
Cevapla