Çok değersiz ve ezik gibi hissediyorum. kimse benimle muhattap olmaz. ben bir şry dediğimde gözüme bile bakmadan cevap verirler?

Neden bana böyle davranıyorlar?
Ben de böyle oldukça en başından beri daha çekinik biri olmaya başladım. Kimse beni umursamıyor. Ölsem günler sonra haberleri olur. Sohbetim sarmıyor belli ki ama kendime güvenebileceğim bir dal kalmadı ki tekrardsn özgüvenli olayım ve bu sohbetlerime ve konuşmalarıma yansısın. Sürekli her yerden eziklenmiş gibi hissediyorum. Ve tüm bunlara bakınca en kötüsü de artık alışıyor olmam bu duruma. Ben hayatımın sonuna kadar böyle bir insan olamam. Ne yapmam gerekli
Çok değersiz ve ezik gibi hissediyorum. kimse benimle muhattap olmaz. ben bir şry dediğimde gözüme bile bakmadan cevap verirler?
Cevapla