Sizce niye insanlar beni degersiz hissettirme cabasinda?

sanki dünyanın en çirkin en değersiz insanı gibi hissettiriyorlar bana benim daha güzel olduğumu düşündüğüm kızlar bile benden daha çok seviliyor aynaya bakınca gözlerime ayrı tenime ayrı kirpigime elmacık kemigime ayrı bayilirken insanlar iltifat edecek hiç mi birsey görmüyorlar saçmalık bu bence
Güncellemeler
+1 yıl
Misal kuzenlerimle bir araya geliyoruz hepsi kız ve hepsi birbirinin resmen totosunu kaldırıyor birsuru iltifatlar ama bana bitane bile iltifat yok
Sizce niye insanlar beni degersiz hissettirme cabasinda?
Cevapla