Insanlar benim cidden his geliṣtiremediğime inanmıyor sizce neden?

ciddi ciddi kimseye his besleyemiyorum yani hoṣlanti bile yok

duvarla konuṣuyormuṣ gibi hissediyorum o yüzden kimse beni psikolijik olarak kolay kolay çökertemiyor ve birinden vazgeçmek o kadar kolay oluyor ki o insanin ismini bile unutuyorum

sizce neden böyle ya?

Insanlar benim cidden his geliṣtiremediğime inanmıyor sizce neden?
Cevapla