ciddi ciddi kimseye his besleyemiyorum yani hoṣlanti bile yok
duvarla konuṣuyormuṣ gibi hissediyorum o yüzden kimse beni psikolijik olarak kolay kolay çökertemiyor ve birinden vazgeçmek o kadar kolay oluyor ki o insanin ismini bile unutuyorum
sizce neden böyle ya?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben çok kazık yedim. Ondan böyleyim. Sen gibi.
ben kazik yemedim ama hep boṣ insanlarla tanistim
Bu kazıktır zaten😁 kullanılmak illa paranın gitmesi değil vaktinin gitmesidir. Ben paramı yedirmedim ama vaktimi boş insanlara verdim.
vaktimide pek harcamadim ki yani max 1 hafta falan
aylarimi alsalardi evet orada sinir olurdum tabi 1 hafta bile cok
Yani çok.
kendini kandırma eski sevgilin başkalarının üstünde şu an
hic sevgilim olmadi hep flörtken bitti
Bence zor Bi insansınız ve sizin yapınızda yani ruh ikiziniz çıkmamış karşınıza
zor bir insan degilimde insanlar dogru düzgün değil bence
Orası kesinlikle öyle. Yani hep Bi maske var sanki. Kimse gerçekten kendisi gibi olmuyor. Hep Bi sahte davranışlar kıvırmaca cevaplar. İşte bu sahtelikte insanı sıkıyor ve haliyle Bi ısınma olmuyor
aynen valla öyle biktim ya
Bu durumdan kim bıkmadı ki. O yüzden dostluk arkadaşlık bile kurulamıyor maalesef. Herkes Bi menfaat peşinde
Bak arkadaslik konusunda iyim secimim iyidir hic pisman degilim o konuda ama erkeklerle anlasamiyorum olmuyor biturlu
Bu aralar arkadaşlıklarda karşı cinsler birbiriyle anlaşamıyor zaten. Yani arkadaşlıklarda bile farklı beklentilere girenlerle dolu her yer. Bende çok seçici ve iyiyimdir. Çok olmasın ama gerçek arkadaş ve dostum olsun. Yeterki maskesiz olsun
İzin verisene sana eşlik etmek isterim
Benim gibi
Daha önce beni görmedin demek ki:
benden daha mi kötü durumdasin
Hayır beni görseydin bir his geliştirirdin anlamında 😅
e foton var zaten seni bu sitede bin kere görmüṣümdür belki
Bin kere girdin mi profilime.
Profiline bin kere girmedim bin kere sorularda cevaplarda gördüm yani
Süpersin
hic iyi bisey degil aslinda
Maalesef böyle olmazsan mutlu olma şansın yok
böyle mutsuzum ama
Konuşmaya ihtiyacın var mı
yok tesekkür ederim konustukca derdim cogaliyor benim
Maalesef bende senin gibiyim o yüzden pek tavsiye veremeyeceğim bu konuda sana
anladim Allah kolaylik versin en azindan yalniz degilim yani
Evet ama ben böyle olduğum için kendimi şanslı hissediyorum
Yani zaten mutluysan sıkıntı yok ama bende birini sevmek ona güvenmek falan isterdim hiç olmadı bende sevilmedim zaten öyle kalakaldim yani
Demekki sevgini gerçekten hakedecek biri çıkmamış karşına
cikti gibi oldu dedim herhalde buldum ve dedim herhalde zamani geldi simdi hissedecem sonunda diye acayip sevinmistim ama sevincim kursagimda kaldi
o insanlar beni yaniltti dahada içim karardi yani
İnsanları sende benim gibi tanıdıkça tiksiniyorsum
Majör depresyon
depresif biriyim zatende
Bilmem abla