Neden değersiz hissetiyorlar beni bana?

Kendimi mutsuz ve değersiz hissediyorum eskiden de boyleydim ama son zamanlarda bir hayli arttı bu durum ailemle sürekli tartışıyorum bu durumumu umursamayıp kanayan yarama tuz basıyorlar bazen ben bile kendimi anlayamıyorum kendi muhakememi içimde yapıyorum ama karara bağlayamiyorum sonucu iç savastayim kısacası herkes ozelestiri yapar fakat ben fazla abartiyorum bu durumu bu bombanın fitilini ateşleyen ise üniversiteye baslamam oldu arkadaşlar beni görmezden geliyor gibiydi iyice içime kapandim napicam arkadaşlar?
Neden değersiz hissetiyorlar beni bana?
Cevapla