İnsanlar bana kendimi çok değersiz hissettiriyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlarımda öyle iki yüzlü zaten bir öyle bir böyleler işine geldiği gibi hareket ediyorlar konuştuğum kişi sürekli işlerim yoğun diyor çok iş var diyor fakat sürekli aktif internete mesajlarıma geç bakıyor bende sinirlenip tüm mesajları sildim bıktım artık bir kere bile yüzüm gülmedi kendimi hep değersiz ezik hissediyorum ne yapmalıyım şu an bunu buraya yazarken bile üzülüyorum :(

İnsanlar bana kendimi çok değersiz hissettiriyor ne yapmalıyım?
Cevapla