Herkes niye bana değersizmişim gibi davranıyor?

Ben hariç kimse beni güzel bulmuyor bunun farkındayım kızlar zaten birbirlerine iltifat edip bana gelince etmiyorlar erkekler desen once birsuru yalanla benden hoslandigina ikna etmeye çalışıp sonra da sksyapmak istiyorlar ya da sevşmekgerçekten değer veren kimse yok
Herkes niye bana değersizmişim gibi davranıyor?
Cevapla