Bir şey yaparken ya da bir yere gezmeye giderken çok heyecanlanıyorum ve bunu herkese anlatıyorum?

Acaba hakkımda görgüsüz falan derler mi şahsen görgüsüz birisi değilim öyle insanları da hiç sevmem ama sanki herkese her şeyi anlatınca kendimi öyle hissediyorum mutluluğumu sevdiklerim ile paylaşmak hoşuma gidiyor Bi de bugün yolda yürürken bir yere gidecem tam konu oraya geldi biraz sesli konuştum telefonda millet dönüp baktı en sevmediğim bir şeyi yaptım yerin dibine girdim yemin ediyorum

Bir şey yaparken ya da bir yere gezmeye giderken çok heyecanlanıyorum ve bunu herkese anlatıyorum?
Cevapla