Kadınların kırmızı/sarı/yeşil çizgileri vardır.
Peki erkeklerin kadınlara karşı kırmızı çizgileri kadınlar kadar mıdır?))

Kadınların kırmızı/sarı/yeşil çizgileri vardır.
Peki erkeklerin kadınlara karşı kırmızı çizgileri kadınlar kadar mıdır?))

Kadın kadar Erkeğin de bir duruşu ve çizgisi elbette ki var.
Her iki tarafta kolay elde edilmek istemez. İki tarafta tabiri caiz ise herkese kuyruk sallamayacak. Bugün sana kaş göz eden yarın başkasına kaş göz eder.
İki tarafta bilir tartar birbirini. İnsan sonuna kadar beklemeli hayatın anlamını.
Çoğu kadın görünce ağzının suyu akan erkeğin yoktur ama gerçek Alfaların yeşil mavi filan değilde gerçek kırmızı çizgileri vardır taviz vermediği tepkisini koyduğu istediğin gibi kontrol edemediğin...
Kendi karakterini oturtmuş, hayatına gerekli önem ve değeri veren her erkeğin kırmızı çizgileri vardır. Sırf karşı cins olduğu için her şeyine tamam diyecek halleri yok
Cevap
31Cevap
Evet var.. Hem de oldukça fazla..
Mesela herkesin kolayca ulaşabildiği, davetkâr duruşu olan, fazla sıcak ve samimi, hayır demeyi bilmeyen, oldukça rahat, fazlasıyla özgür, ruh hali dengesiz, bencil, her türlü hakarete boyun eğip gurursuzluk yapan karşı cinslerden hep uzaklaştım..
Erkeklerinden kendileri göre özel alanları vardır tabi ki. Özellikle ailesi konusunda erkekler biraz daha hassas olabiliyor.
Var tabi ki,
-Evli, sevgilisi olan kadınlar,
-Tüm erkekleri aynı kefeye koyup önyargiyla bakarak herseyi yaptırabilecegini sananlar,
-Net duruşu olmayan , sınırını bilmeyen
-Kötü kalpli kadınlar uzak dursun.
Benim kadınım bana benim ona olduğum gibi naif, nazik, kibar, cilveli olmalı, benden başka erkeklere asil olmalı. Benim onu yormadığım gibi o da beni yormamalı. Benim ona saygı gösterdiğim gibi o da bana saygı göstermeli. Değer verdiklerimiz arasında en değerli olmalıyız. (Dişil enerjisi eril enerjisinden yüksek olmalı)
Erkeklerde ınsan sonucta neden olmasın sjsjsj daha duz basıt ve etkılı cızgılerıı var hatta esneklık payı olmayan ve hayatlarına uyguladıkları bızım cogu cızgımız anlık veya degısken oluyo
Bence bir erkeğin kırmızı çizgisi gururudur, onu sahip olduğu maddiyatla ya da erkekliğine bi laf söyle bak bakalım nasıl gözü dönüyor
Argo konuşan, gereksiz kahkaha atan kızlar 100000 km uzağımda olsun. Bir de kaşlarını dümdüz yapanlar.
Var, evet ama kadınlar ısrarla o çizgileri silmeye çalışıyor..
Hem de çok kurnazca ve umarsızca.
erkek denilenleri bilmem de ben kendi adıma konuşabilirim, oral eğilimi varsa uzak dururum, helal büyütemedilerse anası tekrar emzirsin.
Nefes alsın diyenlerden kırmızı çizgi beklenmez 😀
Tabiki vardır. Benim en büyük kırmızı çizgi evli kadınlar.
Kadınlardan daha fazla onların ki sert, keskin ve kalın bi çizgi.
Erkeklerin o kadar ince düşündüğünü sanmıyorum
Misal ben sayfaya çok önem veririm kırmızı çizgim diğer çizgileri sonra söylerim
*saygıya
1 kadın boyunda bile olabilir o çizgi.
Tamamen kadının davranışlarına bağlı.
Duygularını gizli tutmak onlar için en başta gelen kırmızı çizgi.
Türk olması kırmızı cizgimdir
Var tabii ki benim sözünde durmak
Evet var. Hatta baya renk var bende 😄
Sadakat beni kendisine hep heyecanımı sandım ak
Karaktersiz değilse vardır
Vardır diye düşünmekteyim,
Anneleri, "erkeklikleri".
Çizgi hemde kırmızı 😀 ne olaki
biraz daha fuşya çizgiler olabilir
kolay vazgeçilir prensipler :D
erkekler çizgilerini kadınlara göre bir tık daha kolay görmezden gelebilir yani yine anlamazsan karışmam 😀
asıl bu ayıp 😀
sorun yok 😀
Evet olanlar var ve olmalı.
Vardir
Var korkak olması..
Adam olacak:)
Sadakat ve bağlılık varsa her sorun çözülür
olmayan erkek yoktur
Benim var
vardır tabiki
Kesinlikle vardır kişiye göre değişiklik gösterir
yoktur erkekler geniştir her tercihe uyar
Fazlasıyla var
Olmaz mı bea.
Var tabi olmaz mı?
Çok var
sanmam :D
Tabiki vardır
Bence yok
Benim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?