Nasıl anlatsam)) kadınların kırmızı/sarı/yeşil çizgileri vardır😀 Peki erkeklerin karşı cinse karşı kırmızı çizgileri var mıdır? Yine önemli bir konuyu masaya yatırıyoruz))
Erkeklerin karşı cinse karşı kırmızı çizgileri var mıdır?
Karşılıklı birbirini anlayan empati kurabilen çiftler için çizgiye gerek olmuyor şayet her iki taraf içinde ortada bir çizgi meselesi varsa sorun sınırlama kısıtlama Vs değil iki uyumsuz çiftin varlığını sürdürme çabasından ötüye gitmez bunları anlattım ben çizgiden falan anlamam
F*minist kızla asla sevgili olmam. Cinsel birliktelik kurma ihtimalim olabilir ancak o da çok küçük bir ihtimal. Bir f*ministi kendimle ödüllendirmek istemiyorum. F*minist sevmiyorum. En büyük kırmızı çizgim bu. Eleştirel, negatif, egolu, kaba, cinselliğe kapalı olan, objektif olmayan kızları da sevmem.
Evet var; Şımarık, soytarı ve ne istediğini bilmeyen biri olmamalı Aksi takdirde, işte kapı işte sapı diyebilirim Ayrıca, sap konusunda alternatiflerin mevcut olduğunu da belirtmek isterim
Yani erkeklerin genelini vizyonsuz olarak yaftalamayın. Genel olarak instadan size mesaj atan, yürüyen abazan topluluğu olarak düşünmeyin erkekleri. çoğu zaman tanışıp dışarıya çıktığım kadınların bir kısmı İle gece sonunda yatağa gitmiyorum bile. yaşım 33artık aşırı şekilde seçiciyim. bazen görgüsüz bir tavır, bazende iğrenç bir gülüş bile soğutabiliyor. Güzelliğe tabiki de önem veriyorum ama artık önceliklerim 2. kez bu kızla görüşmek ister miyim? Sorusu İle şekilleniyor. kısacası bir kesim evet nefes alsın yeter diyor. ama benimde içinde yer aldığım daha hislere vs önem veren bir kesim daha çok emin ol
Az da olsa diye nitelemeniz zoruma gidiyor. Arkadaşlarımla oturduğumuz da o kız ne oldu vs şeklinde konuştuğumuzda onkadar çok kriterimiz var ki.. Fakat Türkiye’de cimselliğe ulaşmak için kadınların erkekleri maymun ettiği bir anlayış nedeni ile erkekler bulduğuna yürümek mecburiyetinde kalıyor maalesef. Çünkü kadınların saçma adamlara şans tanıması ve genel olarak para, çıkar dengeleri erkekleri bu hale getirdi. Hak eden adamları değil, beş para etmeyen adamları baştacı yapıyorsunuz.
Ne demek istediğinizi anlıyorum. Zorunuza gitmesine şöyle gerek yok sonuçta siz kendinizi biliyorsunuz. Ve ne yazıkki kendini bilmeyen, sınırları olmayan veya sınırlarını koruyamayan da birçok insan var. Sizi de bu konuda takdir ediyorum. Sınırları olan insanların olmasını bilmek güzel.😄
Bu kalite oranina gore artiyor mesela uzun boylu karakteristik yapisi olan entelektuel zeki karizmatik elleri guzel kasli zengin asiri derecede yakisikli kültürlü birisi ixin kriterler yuksektir