Şuna bir bakın! Cinsiyetçilik erkeklere mi yapılıyor?

Şöyle bir düşündüm de bir kadına bunun yapılma ihtimali yok. Yapılsa ülke ayağa kalkar.

Zaten bir kadın tacizci gibi de algılanamaz. Toplumsal algılar burada erkek aleyhine şekillenmiş. O zaman burada da erkekler için pozitif ayrımcılık uygulanmalı örneğin taciz iddiası ile yapılan bir şiddete yarı oranında cezada artış, ya da taciz iftirasına ağır cezalar gibi.

Eşitlik olacaksa böyle olur. Tek taraflı değil, değil mi?

Şuna bir bakın! Cinsiyetçilik erkeklere mi yapılıyor?
Cevapla