Oda arkadaşım bana hakaret etti kekeme biri olduğum için altında kaldım , hayat neden böyle adaletsiz?

Keşke Allah beni değil de beş para etmeyen insanlara imtihan verseydi. Kız bildiğiniz bana "it ürür kervan yürür dedi " bende sadece karektersiz dedim. Bana söylediği köpek kelimesini kaldıramıyorum. İt gibi de takmış bana peşimi bırakmıyor benim.

Oda arkadaşım bana hakaret etti kekeme biri olduğum için altında kaldım , hayat neden böyle adaletsiz?
Cevapla