Neden bu adaletsizlik biri bana aciklarimi?

Bi kiz her b9ku yiyip gezdi tozdu simdide iyi birisini buldu evlendi gitti ama birde kendime bakiyorum
Ben ise elime erkek eli değmedi ama hayatimda kimse yok ve olmicak gibide niye böyle?
Neden bu adaletsizlik biri bana aciklarimi?
Cevapla