Sabahları sıcacık yatağımı bırakırken çok vicdan azabı çekiyorum. İstifa etsem çok mu abartı olur?

Yatağımı hiç terk edesim gelmiyor 😔

Sabahları sıcacık yatağımı bırakırken çok vicdan azabı çekiyorum. İstifa etsem çok mu abartı olur?
Sabahları sıcacık yatağımı bırakırken çok vicdan azabı çekiyorum. İstifa etsem çok mu abartı olur?
Cevapla