İstifa etmek istiyorum, vicdansızlık etmiş olur muyum?

Herkese selam 3 senedir bir firmada çalışıyorum firmanın her şeyiyle ben ilgileniyorum ama çok sıkıldım artık verimli çalışamıyorum çünkü üstümde büyük bir baskı hissediyorum. Nasıl istifa edeceğimi bilmiyorum çünkü yazın daha çok işlerimiz yoğun oluyor ve yaz geliyor. Şimdi ihbar süreme uyarak bırakıp gitsem patronuma vicdansızlık etmiş olur muyum? Birisine işi öğretmem zaten 2 ay sürer

İstifa etmek istiyorum, vicdansızlık etmiş olur muyum?
Cevapla