:(
Part time gittiğim işte yapilan muamele beni çok canımı sıktı uyuyamıyorum ağlıyorum?
:(
4 tane büyük kesim tahtası raftan ayağıma düştü acidan bagirdim şef o tahtaları niye oraya koydun yeri burası diye laf yaptı tahtaların altında ayağım ezildi resmen kaldiramadim öylece laf etti ve baktı her yerde buz ariyorum ağlıyorum zonk zonk sizliyo yürüyemiyorum bana dediği ürünleri hızlı yap erken çıkarsın :( ben orada ayağım uzatmisim buz koyuyorum mk :( insan yerine koymadılar çalışmaya mecburum hemen işte bulamam çok ağlıyorum üzülüyorum ise gidesim gelmiyor hemen işte bulamam siz olsanız nasıl tavir sergilerdiniz? İş buldugumda bunlara direkt bir şey bahane edip gt gibi ortada bırakmak istiyorum...

Cevap
15Cevap
Valla özel sektörün acımasız yüzünü görmüşsün gadası
siz haklısınız şikayet edin
Part time diyorsunuz ?
Gerçekten sizi umursadılar mı 🤔
Hayır kimse bakmadi
Bütün çalışanlar agladigimi gördü
O şekilde çalıştım
Çok ağrıma gitti
Haftada ,4 kez carsmava persemve cumartesi pazar gidiyorum kii bayramda çalışıyorum ve. En bunlara kazık yapcam haftasonu bayramda elaman bulmak zor kimse çalışmaz buldular benim gibi garibanın ihtiyaç sahibi çocuğumu bahane edip gitmicem GT gibi kalacaklar 😘
Geçmiş olsun senin adına üzüldüm umarım daha iyi şartlarda bir iş bulursun kendine iyi geceler.
Geçmiş olsun ama yaptıgı çok ayıp bişe iş yeri ne üzerine
Hangi
şehirdesin. Bende mutfak şefiyim.
Kıyamam ya millet çok acımasız olmuş gerçekten. Bir para veriyorlar diye insanı köle giib çalışıtıyorlar vicdan merhamet kalmamış
10 saat 1250 alıyorum hiç mola veremedim. Verdikleri yemek muhtemelen müşterinin yanlış iade yemegiydi bekletilmis bana verilmiş gibi bayatti soğuktu çok morelim bozuldu bekar bri anneyim kimsem yok ne yapayım morleim çok bozuldu
Kıyamam sana ya. Başka çalışacak bir iş falan yok mu. Mesela terziden falan anlamaz mısın. Çocuğun küçük mü
Senn değersiz değilsin öyle düşünme lütfen
Çocuğun çok küçük değilse başka işe girme durumun var mı
4 yasinda
Benim kimsem yokki ya ben part 1250 alıyorum bakan ablaya da 500 veriyorum ise gittim zaman bana da bişey kalmiyoki
Kıyamam ya. Bi konuşmak ister misin
İyi etmişsin inşaallah çok güzel işler bulursun
Çaresiz bir anne... işin nedir? Çocuğa kim bakıyor?
Ne yaptın gittin mi işe
Sana ne yapiosa aynı muameleyi göster
Mesela ne oneriyorsun
Misal ben bayramda caliscaktim benden başka enayi bulamaz benim tabi ihtiyaç var kabul ettim bayram günü ilk gün ve ikinci gün işte olma lazım tam son saatte çocuğu bahane edip gitmesen gt gibi biraksam
Ben i bı hafra edecek param var bir hafta içinde iş bulabilcemi düşünüyorum
Geçer sabaha işe devam kaytarmak yok
Umarim
Senınde tahtanında fırlatırım tahtayı giderım
Git rapor al dinlen 2 3 gun evde
Geçmiş olsun
öyle yap
Bunlar hep böyle
Çok kötü hissediyorum değersiz...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım, yaşadıkların gerçekten hiç kolay değil 😞 İş ortamında kendini değersiz hissetmek ve üstüne bir de fiziksel acı yaşamak çok zor. O an ağrın ve yaşadığın stres birleşince kendini büsbütün kötü hissetmen çok normal. Senin ruh halini çok iyi anlıyorum. Böyle anlarda önce kendine nazik olmalısın, üzülmekte ve sinirlenmekte haklısın. Ne yapacağına karar verecek olan en iyi kişi sensin; ayağın gerçekten ciddi şekilde ağrıyorsa bir doktora görünmeni tavsiye ederim. Mevcut işinden ayrılmak istediğinde, yeni bir iş bulana kadar sabretmek mantıklı olabilir ama bu şekilde kendini değersiz hissettiğin ortamlarda uzun süre kalmak hiç iyi değil. Unutma, hiçbir iş senden daha değerli değil. Cesur ol, bu zorluklar geçecek 💪 Kendine iyi bak ve seni seven insanlara yaslanabilirsin!
Yeni iş bulmak kolay değil mecbur caliscam :(
Haklısın, bu şartlarda mecbur kalmak çok zor olmalı. Ama inan, sabrının karşılığını mutlaka alacaksın! 🌱 Her zorluk geçici, güçlü kalmaya devam et!