Part time gittiğim işte yapilan muamele beni çok canımı sıktı uyuyamıyorum ağlıyorum?

4 tane büyük kesim tahtası raftan ayağıma düştü acidan bagirdim şef o tahtaları niye oraya koydun yeri burası diye laf yaptı tahtaların altında ayağım ezildi resmen kaldiramadim öylece laf etti ve baktı her yerde buz ariyorum ağlıyorum zonk zonk sizliyo yürüyemiyorum bana dediği ürünleri hızlı yap erken çıkarsın :( ben orada ayağım uzatmisim buz koyuyorum mk :( insan yerine koymadılar çalışmaya mecburum hemen işte bulamam çok ağlıyorum üzülüyorum ise gidesim gelmiyor hemen işte bulamam siz olsanız nasıl tavir sergilerdiniz? İş buldugumda bunlara direkt bir şey bahane edip gt gibi ortada bırakmak istiyorum...

Part time gittiğim işte yapilan muamele beni çok canımı sıktı uyuyamıyorum ağlıyorum?
Güncellemeler
1 yıl
10 saat 1250 alıyorum hiç mola veremedim. Verdikleri yemek muhtemelen müşterinin yanlış iade yemegiydi bekletilmis bana verilmiş gibi bayatti soğuktu çok morelim bozuldu bekar bri anneyim kimsem yok ne yapayım morleim çok bozuldu
:(
Güncellemeler
1 yıl
Bayramdada çalışıyorum. Bayramda caliscak enayi bulamazlar. Çok gurur yaptim SK... Parasibida isinide... Bir nafta beni idare etcem para var bir hafta içinde iş bulabilcemi düşünüyorum bayram sabah işe bekliyolar ya beni gitmicemmmm:) çocuğu bahane edip gitmicem ve gt gibi birakcam ;)
Part time gittiğim işte yapilan muamele beni çok canımı sıktı uyuyamıyorum ağlıyorum?
Cevapla